Osoby zaproszone do wystąpień podczas Forum Branży Eventowej to za każdym razem doświadczeni i cenieni w środowisku specjaliści, a jednocześnie charyzmatyczne postacie. Swoje prezentacje i omówienia tematyki związanej z event marketingiem przedstawiają eksperci od komunikacji, marketingu, coachingu oraz konkretnych obszarów związanych z organizacją wydarzeń np. cateringu, ochrony, rozwiązań IT itp. Przyjrzyjmy się kilku wybranym prelegentom.
Związany z Forum Branży Eventowej od pierwszej edycji. Dr Krzysztof Celuch jest m.in. wykładowcą, trenerem, konsultantem i mówcą. To wysokiej klasy specjalista od event marketingu, który przez wiele lat kierował Poland Convention Bureau (jednostka Polskiej Organizacji Turystycznej odpowiedzialna za promocję Polski jako miejsca do organizacji różnego typu wydarzeń). Krzysztof Celuch jest też autorem wielu publikacji dotyczących tematyki branżowej i występuje na rozmaitych kongresach, konferencjach i spotkaniach o charakterze naukowym, biznesowym czy branżowym.
Podczas pierwszego Forum Branży Eventowej, które odbyło się w styczniu 2016 r., Krzysztof Celuch moderował 2 panele dyskusyjne i był przewodniczącym jury przyznającego nagrodę w konkursie Top Event 2015. W kolejnych 3 edycjach wydarzenia prowadził moduł, w którym za każdym razem przedstawiał 10 eventowych trendów na rozpoczynający się rok.
Grzegorz Turniak to porywający mówca, mentor i guru polskiego networkingu. Zafascynowany tą ideą prowadził ponad 1300 sesji networkingowych (stan na styczeń 2019 r.). Spośród jego wielu projektów wymieńmy firmę Akademia Rekomendacji, która zajmuje się szkoleniami i doradztwem, Networking Concierge Club (społeczność przedsiębiorców) oraz Sesje Pozytywnych Relacji na rozmaitych eventach. Współautor kilku pozycji wydawniczych na temat networkingu i biznesu.
Grzegorz Turniak również jest ekspertem uczestniczącym we wszystkich edycjach Forum Eventialu, które miały miejsce w latach 2016 - 2019. Za każdym razem wraz z Akademią Rekomendacji prowadził dla uczestników wydarzenia sesje networkingowe, czyli praktyczny trening umiejętności networkingowych, które cieszyły się zawsze bardzo dużym zainteresowaniem. Podczas FBE 2016 jako ekspert brał udział w panelu dotyczącym roli wydarzeń i spotkań z klientami w budowaniu wizerunku marki. Na FBE 2019 był prelegentem omawiającym temat „Moc kontaktów. Moc relacji. Jak skorzystać z potencjału eventu?”.
Doświadczona konsultantka strategiczna, trenerka i coach strategiczna. Menedżerka i ekspertka od strategii oraz obsługi nie tylko polskich marek (m.in. Axa, Procter&Gamble, Provident, Wedel, PAH, Amnesty International, Getin Bank, Carrefour, Provident, PGE). Ma na koncie niezliczoną liczbę scenariuszy eventowych. Jest rozchwytywaną specjalistką na różnych konferencjach i trenerem wewnętrznym w korporacjach. Stworzyła własną metodę Prowokacji Strategicznych, która służy uwalnianiu i realizacji strategicznych możliwości tkwiących w ludziach, firmach czy markach. Wspiera i pomaga rozwijać kreatywność oraz innowacyjność w firmach przy zastosowaniu autorskich warsztatów. Trenerka w Świecie Eventów.
W kolejnych latach prowadziła następujące prelekcje: „Mission possible – czyli o roli eventów w budowaniu zaangażowania i doświadczenia konsumenta w relacji z marką” (2016), „Ta Pani w tym futrze przyszła i w tym futrze wychodzi. Jak tworzyć angażującą opowieść wokół marki i jaką rolę w tej opowieści odgrywa event?” (2017), „Event to dopiero początek, rzecz o projektowaniu elementów strategicznych i rozwojowych na imprezach” (2019).
Mistrz sprzedaży, kierownik projektu oraz doradca biznesowy. Pracował przy międzynarodowych przedsięwzięciach po stronie agencji reklamowych i consultingowych oraz w Grupie Aviva, BZ WBK i Santander. Z powodzeniem zajmował się realizacją strategii rozwoju produktów oraz sprzedaży, a także motywowaniem zespołów. Spektakularne wyniki sprzedażowe, innowacyjne projekty (np. aplikacja BZWBK24 Mobile Na Podróż), uczestnik programu BZ WBK „Liderzy Przyszłości”.
Podczas FBE 2019 dzielił się z uczestnikami swoim doświadczeniem, jak zwiększać sprzedaż w branży eventowej, przy wykorzystaniu emocji klientów – „Sprzedaż eventów przez emocje – czyli jak sprzedać o 30-50% więcej?”.